Selasa, 29 Mei 2012

picnic

hello and good evening to myself.
holiday..holiday akan jadi hAMPEHday kalau kita tak manafaatkan betul-betul hohoholiday to kan?
so baru baru nie kami a.k.a geng pirahna telah berpicnic and bermandi-manda ke
jeram linang yang terletak di machang..mukakah..*detail mana tahu jadi kajian untuk budak-budak form3 untuk kerja krusus geografi tahun nie ke?mukakakah

thanks alot to lala..sebab dia lah yang planning semua ini..
mukakakah..kembang kempis hidung ko membaca nih.(tah pape..aku taip terima kasih untuk diri sendiri..=p)







lala with aman mujahid.
chique and her two sons dah balik pekan,so sad..xde makcik yang sporting dah lah untuk kenduri syifa nanti..


cubaan aminul mengunakan dslr..memang failed!!(izaaz,behah,aiman)
nie baru geng pirahna...pelahap...mukakah..
matilah aku lepas nie
best cousins ever.....
gambar tak cantik..mamat nih hensem r..(dik,akak nak couple boleh?haha)
okey lah controversi sungguh..he is my brother,,hensem macam aku jugak..=p

aku nak bagi korang feel-feel muntah sikit..haha..sape suruh aku update sangat..
dah TERperasanlah aku..haha







perjalanan nak pergi jeram linang nih semuanya last minute punya perancangan..
aku pun tak tahu mama raini tu nak pergi mana sebenarnya..
siap dengan toto,bagasi,radio segala bawak.
rupa-rupanya diaorang nih nak sewa chalet.boleh mandi kolam..
aku terus buat objection,,rejection dan segala TION lah..

sebab aku lama dan mengidam nak mandi sungai..
walaupun dua minggu lepas aku dah pergi mandi sungai dengan kawan-kawan..


so far okey lah...esok jumaat...family ayam nak balik(mukakah...family aku ade gelaran kot)
sorry to say to muiz..hahaha..
so apa planning meraka lepas ini..

dengar cerita balik nak bershopping je..
hulur-hulur lah ke anak sadare,,hahaha

sekian sahaja

Tiada ulasan:

Catat Ulasan